我果然,心眼很小。
Let it be
When I find myself in time of trouble
Mother Mary comes to me
Speaking words of wisdom: Let it be
And in my hour of darkness
She is standing right in front of me
Speaking words of wisdom: Let it be

Let it be, let it be
Let it be, let it be
Whisper words of wisdom: Let it be

And when the broken hearted people living in the world agree
There will be an answer: Let it be
For though they may be parted
There is still a chance that they will see
There will be an answer: Let it be

Let it be, let it be
Let it be, let it be
Yeah, there will be an answer: Let it be

And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine until tomorrow. Let it be
I wake up to the sound of music
Mother Mary comes to me
Speaking words of wisdom: Let it be

把這首我最愛的歌放在這令人厭惡的女人身上是一種褻瀆行為。
但,我還能說什麼,只能這樣對待這隨時會翻覆的關係。
因為看清了,所以受傷了,因為受傷了,所以我討厭妳。
我懂孤單的滋味,但我一點也不想給予妳任何同情,反正妳有的是男人陪伴妳。
表裡不一,是我討厭妳的最大因素。
過分固執,是我無法和妳相處的原因。
食古不化,讓我們話不投機半句多。
那句碼的,是我在也不想跟你相處的導火線。
就讓我們的生活越來越遠吧,最好,妳知道我在討厭妳。


---
聽說我昨天睡覺在打呼耶 啊哈哈
不過,這樣能讓阿兔破涕為笑,我一點都不介意:)

付出,是快樂的。
所以,我們總是快樂阿:D
arrow
arrow
    全站熱搜

    singsingoya 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()